Stwórz Nasyconego!
W działach: infusion, autorki, d20, game design | Odsłony: 33Dziś proponuję Wam zabawę przyjemną i pożyteczną.
Chargen do Infusion jest w 95% gotowy. Złozyłem go w zgrabnego pdfa, dołożyłem karty postaci. Ściągnijcie i stwórzcie sobie postać do Infusion.
min fluff, max stats
Fluff, opisy ras i świata są sprowadzone w tym dokumencie do minimum. W końcu kogo obchodzą takie detale? Liczy się koks! Punkt tu, punkt tam, parę bonusów, sprytne kombo i bierzecie na klatę armię.
Taki jest cel tego ćwiczenia. Stwórzcie sobie postać wymunchowaną na maksa. Maks obrażeń, może jakieś niebotyczne ilości punktów Krwi, +100 do ataku; kto wie, jakie fajne exploity są możliwe w tej dziurawej mechanice...?
Udowodnijcie swoją wyższość nad systemem! Niech wasz Nasycony zjada dedekowe smoki na śniadanie.
czegoś Ci strasznie brakuje...?
Wymyśl sobie i dopisz do karty! Najfajniejsze nowe Atuty, Techniki, Style i Moce dołączą do oficjalnej mechaniki.
Serio, wersja jest wczesna i niewinna, jak nieobsrana łąka. Sam już poprawiłem sporo syfów, a na pewno jeszcze kilka się chowa. Przepraszam Was za to, ale i uprzedzam, żebyście wiedzieli. Po prostu: pobawcie się, jeśli macie ochotę i dajcie znać, które elementy są fajne, a które zupełnie do dupy. W ogóle, lub w szczególe. Jak chcecie.
Jak będzie trochę fajnych postaci, to może jakiś plebiscyt się urządzi...? A może nawet z nagrodami? Zobaczymy.
Skany wypełnionych kart postaci, albo słowny feedback z "osiągami" linkujcie w temacie.
Ostrzeżenie!
To bardziej zabawa, niż poważny test.
Dużo informacji brakuje, dokument nie jest skończoną mechaniką plus chargenem, ale tylko chargenem. Niemniej - teoretycznie wszystkiego da się domyśleć. Przeczytaj poniższy FAQ, a w razie poważnych wątpliwości, poczytaj bloga (może są tam już odpowiedzi na pytania, które chcesz zadać?).
Co do poziomu "siły" postaci - porównujcie sobie swojego świeżego Nasyconego do dedekowego Wojownika z 6-8 poziomu.
FAQ
- Defensywa zastępuje stare KP (bazowa Def = 10)
- Pancerz redukuje obrażenia o wskazaną liczbę na wskazanej lokacji (pancerz, który chroni całą postać to Osłona)
- Krew = HP
- Próg ran = ilość obrażeń, jakie trzeba zadać, żeby postać otrzymała Ranę (każda Rana to -1 do wszystkich rzutów). Każdą Ranę notuje się na karcie postaci. Ilość zadanych obrażeń odejmuje się od Krwi. Krew=0 to Obalenie (nieprzytomna postać). Obrażenia przebijające próg ran dwukrotnie to Poważna rana (odcięcie palca, złamanie itp.) odejmująca 2 od wszystkich rzutów. Obrażenia przebijające próg ran trzykrotnie to Okaleczenie (odcięcie ręki, nogi, głowy, przebicie na wylot itp.).
- Za 1 punkt Akcji można zastosować dodatkową Technikę w swojej turze, albo wykonać inną akcję
- Nie ma "wielokrotnych ataków wynikających z wysokiej wartości Ataku". Każdy ma jeden atak na Turę. Atuty i Techniki mogą obchodzić/zmieniać tę zasadę
- Potęga to wskaźnik siły postaci - po stworzeniu postaci powinien wynosić ok. 10 (każdy wydany punkt Potencjału dodaje się do Potęgi)
- Nie ma czegoś takiego, jak "manewry". Wszystkie "zwarcia", "rozbrojenia" itp. są (lub będą) rozpisane jako Techniki, które należy wykupić.
Errata 1
Ponieważ zabrakło tej informacji w pliku, tłumaczę, co oznaczają znaczki pod nazwą Styli, np:
TAU
UM/SI/+3 Def
To oznacza, że, kolejno:
do ataku dodajemy mod z UM
do obrażeń - mod z SI
bonus ze Stylu do DEF wynosi tu 3
czyli: atak/obrażenia/bonus do def