Blog - autorki

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 25.

KB#37 Cykliczny koniec świata

26-11-2012 12:45
7
Komentarze: 1
W działach: ninetongues design, autorki, almanach
KB#37 Cykliczny koniec świata
Dziś króciutko. A gdyby tak końców świata było więcej? Pomysł nie jest ani nowy, ani szczególnie oryginalny. Ostatnio mogliśmy oglądać, a nawet brać udział, w czymś w tym stylu w pewnej popularnej komputerowej space operze. Cykliczny koniec świata Zazwyczaj ma związek z jakąś potężną super rasą, która raz na jakiś czas (tzw. cykl) przychodzi i sprząta piaskownicę, najczęściej usuwając także bawiące się w niej "dzieci". Może to być koniec świata w skali wszechświata, galaktyki, układu, planety, krainy, bazy kosmiczne, statki lub miasta. Ważne, że jest regularny. Świat zostaje zniszczony/oc...

Ninetongues Design na jesień

25-09-2012 15:18
15
Komentarze: 28
W działach: lans, autorki, game design, ninetongues design
Ninetongues Design na jesień
Przez chwilę wahałem się, czy nie nazwać notki "Obiecanki - cacanki", ale po co dołować siebie i innych? Oto kolejny, jesienny spis Rzeczy, Nad Którymi Pracuję w Legendarnej Wolnej Chwili. Piszę to bez celu: to znaczy - a nuż kogoś to zainteresuje. Czyli, jak mówię, bez celu. Niemniej notka się należy ludziom, których korci idea Goblin Jazzu, a których "zawiodłem" nie ukończywszy gry na czas. Poza tym nie chciałbym zawieść mitycznych "fanów nine'a". Zanim przejdę do spisu - mały disclaimer. Pojawiła się niecna plotka, że nie robię projektów, bo gram w grę. Nieprawda. Owszem, rżnę w Guild Wa...

Ava - Gramy! - Infusion

30-07-2012 11:16
13
Komentarze: 2
W działach: infusion, autorki, d20, game design, lans
Ava - Gramy! - Infusion
Fajnie było poprowadzić w czwartek sesję na "Gramy!". Miał być Goblin Jazz, ale nie wyrobiłem się, przez co postanowiłem spróbować sesji w "systemie, który znam najbardziej". ZAŁOŻENIA Żeby było szybko i sprawnie (sesja miała trwać 5 godzin) przygotowałem wcześniej kilka postaci rozpisanych na mini-kartach, pomijając różne mało istotne detale, jak atuty, skille, reputacje i takie tam socjalne bzdety. Dostałem czwórkę doświadczonych graczy. Wybrali postacie i zacząłem krótki opis świata oraz "tego-co-macie-na-karcie". Notki na przyszłość: 1 Da się opowiedzieć o świecie i klimacie Infusion w...

Goblin Jazz - Bohaterowie 1

11-07-2012 14:59
8
Komentarze: 0
W działach: goblin jazz, autorki
Goblin Jazz - Bohaterowie 1
[Notka dotyczy Goblin Jazz - mini gry opartej na zasadach Fate i Solar w edycji Lady Blackbird, która bierze udział w konkurskie Zigzaka "Rzut na Inicjatywę"]  Kolbein Goblin, superglina, bardzo skuteczny i szeroko znany agent SBI 34 lata  GoblinZwinny, Szybki, Zęby drapieżnika, Ogień Niflheimu, Przebiegły, Widzenie w ciemnościach, Mieszkaniec podziemi Agent SBIZastraszanie, Strzelanie, Pościgi, Rajdowiec, Śledztwo, Bijatyka Gwiazda agencjiRespekt na ulicy, Informatorzy z półświatka, Renoma, Rozpoznawalny Magia Ogni NiflheimuDym, Płonąca krew, Mniejsza kontro...

Goblin Jazz - Rzut na Inicjatywę

03-07-2012 15:40
7
Komentarze: 5
W działach: goblin jazz, autorki
Goblin Jazz - Rzut na Inicjatywę
W bezterminowym głosowaniu wygrał Goblin Jazz. Faerie na drugim miejscu.Biorę się zatem za Goblin Jazz. Forma gry oraz mechanika będą przypominać świetną Lady Blackbird (kto nie zna niech pozna ). Ledwie zarys fabuły (i świata), wachlarz gotowych postaci do wyboru oraz możliwość stworzenia własnej (dla zaawansowanych ;)).Mówię to od razu, żeby nikt nie jęczał, że rżnę z LB. Rżnę. LB jest super formułą i sądzę, że po modyfikacjach (giwery, giwery!) dobrze się sprawdzi w Goblin Jazz. Sama gra będzie jednak większa niż LB, będzie miejsce i na one-shoty i na kampanie. ...

Którą grę wybierasz? - Rzut na Inicjatywę

28-06-2012 11:55
11
Komentarze: 28
W działach: rpg, autorki
Którą grę wybierasz? - Rzut na Inicjatywę
Jakoś tak to jest, że na konkursy chętniej się pisze różne rzeczy. Sprawdziłem w słowniku i to się nazywa "motywacja", czy jakoś tak. Dzięki Zigzakowemu "Rzutowi na Inicjatywę" pojawiła się okazja, żeby dokończyć jedną z moich mniejszych erpegówek... Niestety. Pojawił się problem: za duży wybór. Stąd moja prośba. Mniejsza o to, czy wygram, czy nie. Do owego 10 września jeden z poniższych projektów zostanie ukończony. Powiedzcie, którą z tych mini gier chcielibyście zobaczyć? mini Infusion - gierka na mechanice infusion, bez chargena, z kilkoma postaciami do wyboru, hexcrawlem i narzuconą fa...

Stwórz Nasyconego!

21-06-2012 12:19
6
Komentarze: 11
W działach: infusion, autorki, d20, game design
Stwórz Nasyconego!
Dziś proponuję Wam zabawę przyjemną i pożyteczną.Chargen do Infusion jest w 95% gotowy. Złozyłem go w zgrabnego pdfa, dołożyłem karty postaci. Ściągnijcie i stwórzcie sobie postać do Infusion. min fluff, max stats Fluff, opisy ras i świata są sprowadzone w tym dokumencie do minimum. W końcu kogo obchodzą takie detale? Liczy się koks! Punkt tu, punkt tam, parę bonusów, sprytne kombo i bierzecie na klatę armię.Taki jest cel tego ćwiczenia. Stwórzcie sobie postać wymunchowaną na maksa. Maks obrażeń, może jakieś niebotyczne ilości punktów Krwi, +100 do at...

Rozwój postaci w Infusion

03-04-2012 16:11
11
Komentarze: 6
W działach: infusion, autorki, d20, game design, almanach
Rozwój postaci w Infusion
Minęło zaledwie kilka miesięcy zabawą regułami d20 a już przestało mi się to podobać, i to w wielu miejscach. Podział na Klasy wydał mi się sztuczny, klasyczny "poziomowy" rozwój postaci nienaturalny, "exp" abstrakcyjny itp. itd.Z lekkim tylko bólem wywaliłem tę część do kosza. Szkoda trochę czasu i tyle.Co zamiast tego?Brak klas, brak poziomów. Tworzymy własnego Natchnionego i wydajemy punkty na Atuty, Techniki, Moce i Style zgodnie z naszym widzimisię. Żadnych tabelek.Co za tym idzie: brak pełnej kompatybilności z innymi grami "stawianymi" na SRD 3,5 i rezygnacja z "Rzutów Obronnych". W zami...

Rasy w Infusion

06-02-2012 17:17
13
Komentarze: 15
W działach: infusion, autorki, d20, game design, almanach
Rozkminki rasowe (KB#28) zbiegły się z czasem pisania pierwszego playtestowego podręcznika do Infusion. Postanowiłem więc skorzystać z okazji i podzielić się informacjami na temat ras w Infusion. Na samym początku muszę wspomnieć o jednej ważnej rzeczy. Na Światmaszynie rodzajów inteligentnych ras jest kilkadziesiąt (albo i więcej). Ale nie wszystkie nadają się na postacie graczy.Poniższe, to rasy grywalne, dostępne graczom. Te rasy dominują na Światmaszynie, wszystkie są też humanoidalne. Te rasy posłużą nam też jako konkretne przykłady, a każdą z nich omówię krótko od strony projek...

Techniki i Style w Infusion

11-11-2011 19:37
7
Komentarze: 6
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Techniki i Style w Infusion
Długi weekend! Świetny moment, aby podłubać trochę w samym sercu Infd20, czyli Atutach, Technikach i Stylach walki.Poniżej sporo podstawowych Technik i kilka najpopularniejszych Stylów walki. TECHNIKI PASYWNE (SPECJALIZACJE) Czyli Techniki, które nie są bezpośrednimi Atakami. Można je porównać do różnych Atutów broni i specjalizacji z d20. Techniki wykupuje się osobno niż Atuty; ilość Technik jest zależna od tego jak bardzo skoncentrowana na walce jest dana Klasa.Warto dodać, że wszelkie Manewry z d20 znikają. Nie ma ich. Chcesz Szarżować? Musisz wykupić specjalną Technikę. Nie ma też "...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.