Blog - autorki

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 25.

Atuty w Infusion

06-11-2011 03:01
16
Komentarze: 30
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Atuty w Infusion
WitamOto garść Atutów jakie pojawią się w Infusion. Wybrałem tylko te, które są unikalne (ze względu na setting i zasady), oraz te, które po prostu wydają mi się najfajowsze. Pozwoliłem też pominąć sobie Atuty związane bezpośrednio z walką, które w Infusion noszą nazwę Technik. Smacznego.(Uwaga: kompatybilność poniższych Atutów z innymi systemami opartymi na d20 jest możliwa, ale nie zapewniana ;)  Kontakt z ZiemiąNiektórzy Nasyceni twierdzą, że kontakt ich skóry z powierzchnią Światmaszyny daje im więcej mocy. Nieistotne, czy jest to prawd...

Nasyceni [INFd20]

12-10-2011 20:57
10
Komentarze: 19
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Nasyceni [INFd20]
Czas na trochę mięska. Kim gramy w Infusion?W Infusion gramy nasyconymi. Czyli jednostkami, których ciała są zdolne wchłonąć i przetworzyć większą ilość esencji niż u przeciętnego śmiertelnika.To tak jakby wszyscy ludzie w neverlandzie mieli manę, ale po jednym, po dwa punkty i w dodatku nie wiedzieliby jak można ich użyć, a wśród nich byli ci, co mają po dziesięć i potrafią.Nasyceni nie są więc zwykłymi śmiertelnikami. Są jak mutanci w Marvelu, jak Solarzy w Exalted, jak nadnaturale w WoDzie. Są wyjątkowi. Klasy Postaci Klasy więc muszą to oddawać. O ile każdy moż...

Fantasypunk!

12-10-2011 17:16
14
Komentarze: 17
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Fantasypunk!
Ci, co "śledzą" moje przygody z Infusion wiedzą, że zawsze mówiłem o nim jako o systemie "science-fantasy". Byli też świadkami ciągnących się dyskusji na ten temat, choćby tutaj.Hasło science-fantasy oddaje jakąś część klimatu tej gry, ale wprowadza jednak konfuzję. Dla nieobeznanych z tym niszowym w końcu gatunkiem science-fantasy brzmi trochę jak strzelanie z laserów do smoka, albo latanie magicznymi statkami kosmicznymi. A w Infusion nie ma ani laserów, ani smoków, ani statków kosmicznych.Stąd właśnie nowy pomysł na słowo określające ki...

ninetongues design

25-07-2011 21:32
54
Komentarze: 19
W działach: lans, game design, autorki
ninetongues design
Skoro już tak ostatnio spamuję (trzy notki pod rząd) to właściwie mogę zrobić wreszcie coś, co miałem zrobić dawno. Otóż wreszcie zawodowo zająłem się grafiką. Jako freelancer. Co oznacza, że mam mnóstwo czasu na różne projekty. Nawet moje portfolio jest zrobione raczej pod grafikę do różnych gier. Po pierwsze: cokolwiek nie wydam, wydam teraz pod szyldem ninetongues design. Po drugie: zapraszam do zamawiania grafiki. Chcesz ożywić autorkę? Zamówić planszę tytuową? Mapkę? Kartę postaci? Własne karty do gier karcianych? Zapraszam! Drogi nie jestem, a jeśli dacie znać, żeście z Po...

Szermierz vs. Dzikus - walka na żywo

21-05-2011 19:50
13
Komentarze: 8
W działach: infusion, autorki, game design
Szermierz vs. Dzikus - walka na żywo
Ladies and gentlemen...! The time has come for the fight of the night! Tak jak groziłem, przeprowadzę krótki, prosty sparring między dwiema postaciami, "na żywo", co oznacza tylko i aż tyle, że będę rzucał kostkami w trakcie pisania tego wpisu i na bieżąco opisywał co się dzieje.Zawodnicy nie będą podczas tej walki używać żadnych nadnaturalnych mocy ani przedmiotów. To test i prezentacja "czystej" mechaniki starć. Zaczynajmy więc! W lewym narożniku: Zed! Nasycona wojowniczka należąca do klasy szermierzy. Podziwiajcie te sprężone mięśnie grające pod skórą, to spojrzenie, które mrozi k...

Infusion? A co to?

11-05-2011 18:42
29
Komentarze: 36
W działach: infusion, autorki, game design
Infusion? A co to?
Niektórzy wiedzą, spora część polterowców nie wie, dlatego krótko i treściwie: INFUSIONprzygodowa gra fabularna science-fantasy W Infusion gracze wcielają się w Nasyconych - potężnych wojowników obdarzonych mocą korzystania z Esencji, mistycznej substancji wypełniającej każdy materialny obiekt w świecie.Esencja pozwala im ujarzmiać niezwykłe moce i naginać prawa rządzące Światmaszyną. Światmaszyna  To miejsce, gdzie gracze przeżywają swoje przygody.Stworzony przez omnipotężną, tajemniczą obcą rasę Pierwotnych sztuczny świat. Morza i kontynenty rozciągające się na...

start projektu Infusion

09-05-2011 18:06
34
Komentarze: 23
W działach: infusion, autorki, game design
start projektu Infusion
No i dobra nasza. Schody pokonane, decyzja podjęta.Robię Infusion RPG, luźno oparte na SRD edycji 3,5 i PFSRD (pathfinder SRD). To drugie oficjalne podejście do tego systemu science-fantasy (i pewnie ostatnie). Zaczęły się testy, spisywanie mocy, przedmiotów, miejsc i innych takich, czyli po prostu pisanie podręcznika. Sporo tekstu będzie pochodziło z polskiego SRD, tak więc szkielet jest gotowy. Na razie planuję jeden podręcznik klasycznego formatu, okrojony do minimum, zawierający wszystko, i tylko to co potrzebne, aby zanurzyć się w świat Szermierzy. W części opisowej będzie...

Inf d20 odc.4 te nieszczęsne poziomy

30-04-2011 07:35
8
Komentarze: 10
W działach: infusion, autorki, game design
Inf d20 odc.4 te nieszczęsne poziomy
Nie śpię po nocach. Okej, może nie ma w tym nic dziwnego, szczególnie w moim przypadku, ale tym razem nie śpię z konkretnego powodu. W moim mózgu przesuwają się tabelki i ciągi cyferek oraz kolumny argumentów za i przeciw. Prędzej czy później musiało do tego dojść.Poziomy. Znienawidzone przeze mnie poziomy. Jeżeli robić grę na pseudo d20, to powinienem skorzystać ze znanej wszystkim skali poziomów, inaczej spora część mechaniki bierze w łeb. A właśnie "levelowanie" to to, czego w d20 nie cierpię najmocniej. No bo tak: Taki koleżka z 1 poziomu to, nie przymierzając, kaleka.K...

INF d20 odc.3 karta postaci (drugie podejście)

19-04-2011 01:31
11
Komentarze: 15
W działach: infusion, autorki, game design
INF d20 odc.3 karta postaci (drugie podejście)
W dzisiejszym odcinku pukamy się w czoło patrząc, jak Nine marnuje swój czas na cyzelowanie karty postaci do nieistniejącego jeszcze systemu. Serio. Po pierwsze: Lubię robić karty postaci. OK, inaczej. Uwielbiam! To dla mnie frajda większa, niż niejedna gra komputerowa. Bardziej lubię robić tylko loga i plansze tytułowe. Po drugie: Święcie wierzę w to, że zrobienie karty postaci to zaprojektowanie 80% mechaniki. Niby nie spisane, niby nigdzie nic, a jednak, patrząc na kartę można załapać mniej więcej o co chodzi.Kiedy więc robię jakąś grę, często zaczynam właśnie od tego. P...

Infusion na d20 odc.2

13-04-2011 20:14
5
Komentarze: 13
W działach: infusion, autorki, game design
Infusion na d20 odc.2
OK. Czas na tabelki. Oto skreślone na szybko zmiany w podstawach mechaniki d20 dla Infusion:   Cechy(Skala i modyfikatory - tak jak w klasycznym d20)Potęga POT (4 umiejętności)Zwinność ZW (3 umiejętności)Odporność ODP (4 umiejętności)Umysł UM (5 umiejętności)Spryt SPR (4 umiejętności)Charyzma CHA (4 umiejętności)rasowe bonusy (każde +2 musi być wyrównane przez -2)6 rzutów 2d6 + 4 do rozdzielenia na Cechy3 dodatkowe punkty "treningu" do przydzielenia do dowolnej/nych Cechy/Cech Umiejętności Testowanie działa dokładnie tak, jak skille w 3.5. Zmianą jest to, że możemy p...