Blog - d20

Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.

Ava - Gramy! - Infusion

30-07-2012 11:16
13
Komentarze: 2
W działach: infusion, autorki, d20, game design, lans
Ava - Gramy! - Infusion
Fajnie było poprowadzić w czwartek sesję na "Gramy!". Miał być Goblin Jazz, ale nie wyrobiłem się, przez co postanowiłem spróbować sesji w "systemie, który znam najbardziej". ZAŁOŻENIA Żeby było szybko i sprawnie (sesja miała trwać 5 godzin) przygotowałem wcześniej kilka postaci rozpisanych na mini-kartach, pomijając różne mało istotne detale, jak atuty, skille, reputacje i takie tam socjalne bzdety. Dostałem czwórkę doświadczonych graczy. Wybrali postacie i zacząłem krótki opis świata oraz "tego-co-macie-na-karcie". Notki na przyszłość: 1 Da się opowiedzieć o świecie i klimacie Infusion w...

Stwórz Nasyconego!

21-06-2012 12:19
6
Komentarze: 11
W działach: infusion, autorki, d20, game design
Stwórz Nasyconego!
Dziś proponuję Wam zabawę przyjemną i pożyteczną.Chargen do Infusion jest w 95% gotowy. Złozyłem go w zgrabnego pdfa, dołożyłem karty postaci. Ściągnijcie i stwórzcie sobie postać do Infusion. min fluff, max stats Fluff, opisy ras i świata są sprowadzone w tym dokumencie do minimum. W końcu kogo obchodzą takie detale? Liczy się koks! Punkt tu, punkt tam, parę bonusów, sprytne kombo i bierzecie na klatę armię.Taki jest cel tego ćwiczenia. Stwórzcie sobie postać wymunchowaną na maksa. Maks obrażeń, może jakieś niebotyczne ilości punktów Krwi, +100 do at...

Rozwój postaci w Infusion

03-04-2012 16:11
11
Komentarze: 6
W działach: infusion, autorki, d20, game design, almanach
Rozwój postaci w Infusion
Minęło zaledwie kilka miesięcy zabawą regułami d20 a już przestało mi się to podobać, i to w wielu miejscach. Podział na Klasy wydał mi się sztuczny, klasyczny "poziomowy" rozwój postaci nienaturalny, "exp" abstrakcyjny itp. itd.Z lekkim tylko bólem wywaliłem tę część do kosza. Szkoda trochę czasu i tyle.Co zamiast tego?Brak klas, brak poziomów. Tworzymy własnego Natchnionego i wydajemy punkty na Atuty, Techniki, Moce i Style zgodnie z naszym widzimisię. Żadnych tabelek.Co za tym idzie: brak pełnej kompatybilności z innymi grami "stawianymi" na SRD 3,5 i rezygnacja z "Rzutów Obronnych". W zami...

Rasy w Infusion

06-02-2012 17:17
13
Komentarze: 15
W działach: infusion, autorki, d20, game design, almanach
Rozkminki rasowe (KB#28) zbiegły się z czasem pisania pierwszego playtestowego podręcznika do Infusion. Postanowiłem więc skorzystać z okazji i podzielić się informacjami na temat ras w Infusion. Na samym początku muszę wspomnieć o jednej ważnej rzeczy. Na Światmaszynie rodzajów inteligentnych ras jest kilkadziesiąt (albo i więcej). Ale nie wszystkie nadają się na postacie graczy.Poniższe, to rasy grywalne, dostępne graczom. Te rasy dominują na Światmaszynie, wszystkie są też humanoidalne. Te rasy posłużą nam też jako konkretne przykłady, a każdą z nich omówię krótko od strony projek...

Techniki i Style w Infusion

11-11-2011 19:37
7
Komentarze: 6
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Techniki i Style w Infusion
Długi weekend! Świetny moment, aby podłubać trochę w samym sercu Infd20, czyli Atutach, Technikach i Stylach walki.Poniżej sporo podstawowych Technik i kilka najpopularniejszych Stylów walki. TECHNIKI PASYWNE (SPECJALIZACJE) Czyli Techniki, które nie są bezpośrednimi Atakami. Można je porównać do różnych Atutów broni i specjalizacji z d20. Techniki wykupuje się osobno niż Atuty; ilość Technik jest zależna od tego jak bardzo skoncentrowana na walce jest dana Klasa.Warto dodać, że wszelkie Manewry z d20 znikają. Nie ma ich. Chcesz Szarżować? Musisz wykupić specjalną Technikę. Nie ma też "...

Atuty w Infusion

06-11-2011 03:01
16
Komentarze: 30
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Atuty w Infusion
WitamOto garść Atutów jakie pojawią się w Infusion. Wybrałem tylko te, które są unikalne (ze względu na setting i zasady), oraz te, które po prostu wydają mi się najfajowsze. Pozwoliłem też pominąć sobie Atuty związane bezpośrednio z walką, które w Infusion noszą nazwę Technik. Smacznego.(Uwaga: kompatybilność poniższych Atutów z innymi systemami opartymi na d20 jest możliwa, ale nie zapewniana ;)  Kontakt z ZiemiąNiektórzy Nasyceni twierdzą, że kontakt ich skóry z powierzchnią Światmaszyny daje im więcej mocy. Nieistotne, czy jest to prawd...

Nasyceni [INFd20]

12-10-2011 20:57
10
Komentarze: 19
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Nasyceni [INFd20]
Czas na trochę mięska. Kim gramy w Infusion?W Infusion gramy nasyconymi. Czyli jednostkami, których ciała są zdolne wchłonąć i przetworzyć większą ilość esencji niż u przeciętnego śmiertelnika.To tak jakby wszyscy ludzie w neverlandzie mieli manę, ale po jednym, po dwa punkty i w dodatku nie wiedzieliby jak można ich użyć, a wśród nich byli ci, co mają po dziesięć i potrafią.Nasyceni nie są więc zwykłymi śmiertelnikami. Są jak mutanci w Marvelu, jak Solarzy w Exalted, jak nadnaturale w WoDzie. Są wyjątkowi. Klasy Postaci Klasy więc muszą to oddawać. O ile każdy moż...

Fantasypunk!

12-10-2011 17:16
14
Komentarze: 17
W działach: infusion, rpg, d20, autorki, arch inverted
Fantasypunk!
Ci, co "śledzą" moje przygody z Infusion wiedzą, że zawsze mówiłem o nim jako o systemie "science-fantasy". Byli też świadkami ciągnących się dyskusji na ten temat, choćby tutaj.Hasło science-fantasy oddaje jakąś część klimatu tej gry, ale wprowadza jednak konfuzję. Dla nieobeznanych z tym niszowym w końcu gatunkiem science-fantasy brzmi trochę jak strzelanie z laserów do smoka, albo latanie magicznymi statkami kosmicznymi. A w Infusion nie ma ani laserów, ani smoków, ani statków kosmicznych.Stąd właśnie nowy pomysł na słowo określające ki...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.