Blog - game design

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 21.

ninetongues design

25-07-2011 21:32
54
Komentarze: 19
W działach: lans, game design, autorki
ninetongues design
Skoro już tak ostatnio spamuję (trzy notki pod rząd) to właściwie mogę zrobić wreszcie coś, co miałem zrobić dawno. Otóż wreszcie zawodowo zająłem się grafiką. Jako freelancer. Co oznacza, że mam mnóstwo czasu na różne projekty. Nawet moje portfolio jest zrobione raczej pod grafikę do różnych gier. Po pierwsze: cokolwiek nie wydam, wydam teraz pod szyldem ninetongues design. Po drugie: zapraszam do zamawiania grafiki. Chcesz ożywić autorkę? Zamówić planszę tytuową? Mapkę? Kartę postaci? Własne karty do gier karcianych? Zapraszam! Drogi nie jestem, a jeśli dacie znać, żeście z Po...

Szermierz vs. Dzikus - walka na żywo

21-05-2011 19:50
13
Komentarze: 8
W działach: infusion, autorki, game design
Szermierz vs. Dzikus - walka na żywo
Ladies and gentlemen...! The time has come for the fight of the night! Tak jak groziłem, przeprowadzę krótki, prosty sparring między dwiema postaciami, "na żywo", co oznacza tylko i aż tyle, że będę rzucał kostkami w trakcie pisania tego wpisu i na bieżąco opisywał co się dzieje.Zawodnicy nie będą podczas tej walki używać żadnych nadnaturalnych mocy ani przedmiotów. To test i prezentacja "czystej" mechaniki starć. Zaczynajmy więc! W lewym narożniku: Zed! Nasycona wojowniczka należąca do klasy szermierzy. Podziwiajcie te sprężone mięśnie grające pod skórą, to spojrzenie, które mrozi k...

Infusion? A co to?

11-05-2011 18:42
29
Komentarze: 36
W działach: infusion, autorki, game design
Infusion? A co to?
Niektórzy wiedzą, spora część polterowców nie wie, dlatego krótko i treściwie: INFUSIONprzygodowa gra fabularna science-fantasy W Infusion gracze wcielają się w Nasyconych - potężnych wojowników obdarzonych mocą korzystania z Esencji, mistycznej substancji wypełniającej każdy materialny obiekt w świecie.Esencja pozwala im ujarzmiać niezwykłe moce i naginać prawa rządzące Światmaszyną. Światmaszyna  To miejsce, gdzie gracze przeżywają swoje przygody.Stworzony przez omnipotężną, tajemniczą obcą rasę Pierwotnych sztuczny świat. Morza i kontynenty rozciągające się na...

start projektu Infusion

09-05-2011 18:06
34
Komentarze: 23
W działach: infusion, autorki, game design
start projektu Infusion
No i dobra nasza. Schody pokonane, decyzja podjęta.Robię Infusion RPG, luźno oparte na SRD edycji 3,5 i PFSRD (pathfinder SRD). To drugie oficjalne podejście do tego systemu science-fantasy (i pewnie ostatnie). Zaczęły się testy, spisywanie mocy, przedmiotów, miejsc i innych takich, czyli po prostu pisanie podręcznika. Sporo tekstu będzie pochodziło z polskiego SRD, tak więc szkielet jest gotowy. Na razie planuję jeden podręcznik klasycznego formatu, okrojony do minimum, zawierający wszystko, i tylko to co potrzebne, aby zanurzyć się w świat Szermierzy. W części opisowej będzie...

Inf d20 odc.4 te nieszczęsne poziomy

30-04-2011 07:35
8
Komentarze: 10
W działach: infusion, autorki, game design
Inf d20 odc.4 te nieszczęsne poziomy
Nie śpię po nocach. Okej, może nie ma w tym nic dziwnego, szczególnie w moim przypadku, ale tym razem nie śpię z konkretnego powodu. W moim mózgu przesuwają się tabelki i ciągi cyferek oraz kolumny argumentów za i przeciw. Prędzej czy później musiało do tego dojść.Poziomy. Znienawidzone przeze mnie poziomy. Jeżeli robić grę na pseudo d20, to powinienem skorzystać ze znanej wszystkim skali poziomów, inaczej spora część mechaniki bierze w łeb. A właśnie "levelowanie" to to, czego w d20 nie cierpię najmocniej. No bo tak: Taki koleżka z 1 poziomu to, nie przymierzając, kaleka.K...

INF d20 odc.3 karta postaci (drugie podejście)

19-04-2011 01:31
11
Komentarze: 15
W działach: infusion, autorki, game design
INF d20 odc.3 karta postaci (drugie podejście)
W dzisiejszym odcinku pukamy się w czoło patrząc, jak Nine marnuje swój czas na cyzelowanie karty postaci do nieistniejącego jeszcze systemu. Serio. Po pierwsze: Lubię robić karty postaci. OK, inaczej. Uwielbiam! To dla mnie frajda większa, niż niejedna gra komputerowa. Bardziej lubię robić tylko loga i plansze tytułowe. Po drugie: Święcie wierzę w to, że zrobienie karty postaci to zaprojektowanie 80% mechaniki. Niby nie spisane, niby nigdzie nic, a jednak, patrząc na kartę można załapać mniej więcej o co chodzi.Kiedy więc robię jakąś grę, często zaczynam właśnie od tego. P...

Infusion na d20 odc.2

13-04-2011 20:14
5
Komentarze: 13
W działach: infusion, autorki, game design
Infusion na d20 odc.2
OK. Czas na tabelki. Oto skreślone na szybko zmiany w podstawach mechaniki d20 dla Infusion:   Cechy(Skala i modyfikatory - tak jak w klasycznym d20)Potęga POT (4 umiejętności)Zwinność ZW (3 umiejętności)Odporność ODP (4 umiejętności)Umysł UM (5 umiejętności)Spryt SPR (4 umiejętności)Charyzma CHA (4 umiejętności)rasowe bonusy (każde +2 musi być wyrównane przez -2)6 rzutów 2d6 + 4 do rozdzielenia na Cechy3 dodatkowe punkty "treningu" do przydzielenia do dowolnej/nych Cechy/Cech Umiejętności Testowanie działa dokładnie tak, jak skille w 3.5. Zmianą jest to, że możemy p...

Infusion na d20...?

11-04-2011 19:55
11
Komentarze: 8
W działach: infusion, autorki, game design
Infusion na d20...?
Z Infusion (vel Arch Inverted) bujam się od kiedy gram w RPG. Ot, typowy sercołam. Kolejne wersje mechaniki szybko okazują się albo zbyt wydumane, albo zbyt skomplikowane, albo nie oddają wszystkiego tego, o czym jest ta gra. Dłubiąc w d20 edycji 3.5, 4 oraz w wersji Paizo, przeglądając settingi, przygody i tony podręczników zaczynam odkrywać niejako na nowo tą "najpopularniejszą z mechanik". Granie co tydzień sprawia, że zaczynam znów umieć recytować te wszystkie tabelki z pamięci, jak za dawnych, dobrych czasów. Nigdy nie byłem jakimś szczególnym fanbojem d20. Zawsze powtarzałem, że najwię...

Deep Autumn

02-09-2010 18:26
12
Komentarze: 5
W działach: lans, autorki, game design
Deep Autumn
Zaczęła się właśnie moja ulubiona pora roku. Chłód, szybko zapadające, deszczowe wieczory... Idealna pogoda na granie. Szkoda tylko że... No właśnie. Nie ma na granie czasu. Końca pierwszego remontu nie widać, drugi, większy też przed nami ilość spraw prawniczo/podatkowo/wszelakich do załatwienia przytłaczająca, ilość znanych mi osobiście graczy w Warszawie: 0. Co można robić w takiej sytuacji? Kiedy tylko mam wolną godzinkę zacinam ostro w Icewind Dale (po raz chyba setny już), rysuję rzeczy do ProudWorksów i z utęsknieniem czekam aż gwiazdy ułożą się w porządku i wraz z żoną będziemy mogl...

sadFATE i plany na przyszłość

25-02-2010 13:56
15
Komentarze: 7
W działach: game design
sadFATE i plany na przyszłość
Naszła mnie chęć na nieco ekshibicjonizmu. Mam tak wiele rzeczy na głowie, że może po prostu muszę z siebie przynajmniej część wyrzucić do netu, ot tak, dla zdrowia psychicznego. Napiszę więc o kilku rzeczach, które aktualnie robię:  1 "Serce Zimy" dla TPsa Jak już MEaDEA i Repek wspomnieli w swojej notce trwają prace nad prototypową grą. Podpisawszy cyrografy własną krwią nic oczywiście powiedzieć nie mogę, niemniej to właśnie ten projekt utrzymuje mnie i żonę przy życiu. No dobra, Karolina też pracuje... No więc powiedzmy że ten projekt utrzymuje mnie przy życiu. I daje m...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.