Blog - ninetongues design

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

KB#37 Cykliczny koniec świata

26-11-2012 12:45
7
Komentarze: 1
W działach: ninetongues design, autorki, almanach
KB#37 Cykliczny koniec świata
Dziś króciutko. A gdyby tak końców świata było więcej? Pomysł nie jest ani nowy, ani szczególnie oryginalny. Ostatnio mogliśmy oglądać, a nawet brać udział, w czymś w tym stylu w pewnej popularnej komputerowej space operze. Cykliczny koniec świata Zazwyczaj ma związek z jakąś potężną super rasą, która raz na jakiś czas (tzw. cykl) przychodzi i sprząta piaskownicę, najczęściej usuwając także bawiące się w niej "dzieci". Może to być koniec świata w skali wszechświata, galaktyki, układu, planety, krainy, bazy kosmiczne, statki lub miasta. Ważne, że jest regularny. Świat zostaje zniszczony/oc...

Ninetongues Design na jesień

25-09-2012 15:18
15
Komentarze: 28
W działach: lans, autorki, game design, ninetongues design
Ninetongues Design na jesień
Przez chwilę wahałem się, czy nie nazwać notki "Obiecanki - cacanki", ale po co dołować siebie i innych? Oto kolejny, jesienny spis Rzeczy, Nad Którymi Pracuję w Legendarnej Wolnej Chwili. Piszę to bez celu: to znaczy - a nuż kogoś to zainteresuje. Czyli, jak mówię, bez celu. Niemniej notka się należy ludziom, których korci idea Goblin Jazzu, a których "zawiodłem" nie ukończywszy gry na czas. Poza tym nie chciałbym zawieść mitycznych "fanów nine'a". Zanim przejdę do spisu - mały disclaimer. Pojawiła się niecna plotka, że nie robię projektów, bo gram w grę. Nieprawda. Owszem, rżnę w Guild Wa...