Blog
Wyświetlono rezultaty 61-70 z 72.
Deep Autumn
02-09-2010 18:26
12
Komentarze: 5W działach: lans, autorki, game design
Zaczęła się właśnie moja ulubiona pora roku.
Chłód, szybko zapadające, deszczowe wieczory... Idealna pogoda na granie. Szkoda tylko że... No właśnie. Nie ma na granie czasu.
Końca pierwszego remontu nie widać, drugi, większy też przed nami ilość spraw prawniczo/podatkowo/wszelakich do załatwienia przytłaczająca, ilość znanych mi osobiście graczy w Warszawie: 0.
Co można robić w takiej sytuacji?
Kiedy tylko mam wolną godzinkę zacinam ostro w Icewind Dale (po raz chyba setny już), rysuję rzeczy do ProudWorksów i z utęsknieniem czekam aż gwiazdy ułożą się w porządku i wraz z żoną będziemy mogl...
Incepcja i ból serca
10-08-2010 00:47
13
Komentarze: 51W działach: kino, recenzje
Nie przesadzam.
Filmy takie jak Incepcja zawsze powodują u mnie ból serca.
Czekałem na premierę, pilnując się, żeby nie przesadzić z entuzjazmem. Ale nie dałem rady. Recenzenci wychwalali film pod niebiosa. Peany na cześć "Nowego Matriksa" nie słabły i nie będą słabły pewnie aż do tegorocznych Oskarów.
A ja dałem się tym zachwytom porwać.
I oto siedzę w kinie z żoną i przyjaciółmi i z szerokim uśmiechem na ustach czekam na pierwszy od długiego czasu film, który ma mnie rzucić na kolana.
No i co?
No i dupa.
Spoilery będą. I szyby dymki. I alu felgi.
Początek był dziwny. Cały sekret filmu zo...
Into Dreams - błąd i ankieta
23-06-2010 14:26
5
Komentarze: 4
Nieźle.Codziennie nowy wpis na blogu. A pomyśleć, że nie ruszałem go miesiącami...Jedna rzecz ważna, dotycząca polskiej wersji gry:Do podręcznika zakradł się poważny błąd. Na stronie 33 w opisie mechaniki Tworzenia podczas Śnienia znajduje się zdanie, którego nie powinno tu być: ...Rzuć kośćmi, sprawdź czy osiągnąłeś sukces. Zapłać ilością kości z Puli Snu, odpowiadającą ilości i kolorom sukcesów. I dodaj “smaku”, konkretnej formy, w zależności od kolorów sukcesów...To zdanie z mechaniki Zmiany, a nie Tworzenia. Podczas Zmiany tracisz kości z Puli Snu, a...
Into Dreams PL
22-06-2010 18:52
27
Komentarze: 8
Zapraszam do zapoznania się z wersją polską Into Dreams. Tłumaczył Piotr "Petros" Płocki, któremu należą się brawa i podziękowania za kawał dobrej roboty, wykonanej w ekspresowym tempie.(Wkrótce do ściągnięcia także na Polterze)Bez przynudzania, oto bezpośrednie linki:Into Dreams PL HQ (13MB)Into Dreams PL (7,5MB)Karta postaci na ostatniej stronie.Pozdrawiam!
ID PL we wtorek
20-06-2010 23:12
11
Komentarze: 6
Niestety - brak czasu sprawił, że nie wyrobiłem się w weekend. Realny launch wersji polskiej Into Dreams wypada więc przesunąć na wtorek.
Cierpliwości.
ID-PL + Faerie
17-06-2010 23:47
22
Komentarze: 12W działach: autorki, Into Dreams, Faerie, lans
Szał. Niejaki Kenryl (vel Petros) wziął się ostro za tłumaczenie Into Dreams i... Już skończył. Teraz tylko od ilości mojego czasu zależy, kiedy Into Dreams przemówi do nas po naszemu. Przy okazji wszelkie babole wskazywane zarówno przez Was, jak i miśki na serwisach zagranicznych, zostaną poprawione. A skoro przy składaniu jesteśmy...Imaginaari stworzył nowe, świetne sny po polsku, oraz dodał ciekawy pomysł na kampanię w Świecie Snów. Tak mi przyszło do głowy... Może ktoś jeszcze chciałby dołożyć cegiełkę do polskiej wersji ONE podręcznika? Dobry moment, żeby spisać własne Sny,...
Into Dreams
11-06-2010 16:46
31
Komentarze: 16W działach: Into Dreams, autorki
No i stało się. Wczoraj, bez żadnej zapowiedzi (no bo kto czyta "blog" gościa znanego tylko z krytyczno-pesymistycznego podejścia do rzeczywistości?) pojawiła się gra Into Dreams, jak jakiś ścichapęk. W dodatku darmowa, do ściągnięcia, do skopiowania i do wysłania koledze z Bangladeszu mailem.Przy okazji jest to pierwszy i na pewno nie ostatni produkt mojej własnej "linii wydawniczej" (jak to zręcznie ujął Rincewind w newsie) o nazwie Proud Works. Do napisania ID przymierzałem się od kilku już lat, co udowadnia stary post na the Forge (zlinkuję, jak postawią forum z...
sadFATE i plany na przyszłość
25-02-2010 13:56
15
Komentarze: 7W działach: game design
Naszła mnie chęć na nieco ekshibicjonizmu. Mam tak wiele rzeczy na głowie, że może po prostu muszę z siebie przynajmniej część wyrzucić do netu, ot tak, dla zdrowia psychicznego. Napiszę więc o kilku rzeczach, które aktualnie robię: 1 "Serce Zimy" dla TPsa Jak już MEaDEA i Repek wspomnieli w swojej notce trwają prace nad prototypową grą. Podpisawszy cyrografy własną krwią nic oczywiście powiedzieć nie mogę, niemniej to właśnie ten projekt utrzymuje mnie i żonę przy życiu. No dobra, Karolina też pracuje... No więc powiedzmy że ten projekt utrzymuje mnie przy życiu. I daje m...
Veni, Vidi, Happy
17-12-2008 18:51
36
Komentarze: 23W działach: lans, game design
Aż, ubiegł mnie Repek. Kto nie zna jego notki, niech przeczyta. Nie ma sensu się powtarzać.
Nic to. On przynajmniej ma jakieś zdjęcie, a ja tylko ten kubek... Jeśli ktoś nie wie o co chodzi - tak się złożyło, że Repek wraz z Meadeą brali udział w tym samym konkursie, co ja. Albo odwrotnie. Jak kto woli. Konkurs był organizowany przez TPsa, a dotyczył "projektu fabuły gry komputerowej RPG".
Chyba nie zdradzę żadnej tajemnicy, jeśli powiem, że na konkurs przysłano ponad 130 prac. Do finału dostało się osiem projektów, w tym nasze: Urbia i 1812: Serce Zimy. Warto dodać, że wśród finalistów byli...
Arch Inverted teaser
30-07-2008 12:20
0
Komentarze: 1W działach: infusion
Nie mogłem się powstrzymać. Już niedługo pojawi się AI:Showoff.pdf. Wtedy zaczniemy odliczanie do końca wszystkich światów i do Czasu Szermierzy! A oto mały teaser:
Przejdź do strony: